poniedziałek, 29 lipca 2013

Obolałe nogi, obrzęki? Mówię im NIE!


Witajcie:)

Czy u Was tez tak gorąco? Nie cierpię takiej pogody! Chociaż wczoraj pozwoliłam sobie wykorzystać słonko i pogrilować się na działce. W końcu skoro (tak) świeci, musiałam mieć z niego korzyść (nieco wbrew sobie):).
Taka właśnie pogoda najczęściej wpływa na to, że moje nogi są wyjątkowo ciężkie, obolałe i zmęczone. Nie lubię stosować żeli na takie przypadłości, a ratować się czymś trzeba. Kiedy zobaczyłam balsam do stóp BingoSpa ze skłonnościami do opuchlizny i obrzęków, musiałam go wypróbować.



Jego cudowne działanie spowodowane jest doskonałym doborem składników. Ich kompozycja zapewnia kompleksową pielęgnację i dba o dobrą kondycję skóry stóp. Nasi specjaliści połączyli działanie octowinianu glinu, miętowych olejków, pszczelego wosku oraz wazeliny.

W ten sposób powstał doskonały zestaw dla opuchniętych i wrażliwych stóp. Octowinian glinu znany jest z szerokiego zastosowania w różnorodnych produktach leczniczych, a jego dobroczynne działanie potwierdzają liczne badania. Oprócz właściwości ściągających, potrafi zadziałać przeciwbólowo na problematyczne miejsca. Potrafi załagodzić powstający stan zapalny, już przy pierwszych symptomach. Co więcej, zmiękcza skórę oraz zmniejsza powstały obrzęk. Jego działanie doskonale wspomaga olejek miętowy, który łagodzi przyjemnym chłodem posmarowane miejsce i daje miłe uczucie świeżości.


Balsam mieści się w 100g opakowaniu na zakrętkę. Ma bardzo gęstą konsystencję, przypominającą masło, jednak nie jest ona do końca jednolita. Podczas smarowania wyczuwam jakby minimalne drobinki, ale absolutnie mi to nie przeszkadza, oraz nie uważam tego za wadę. Świetnie się rozprowadza oraz szybko wchłania. Przy większej ilości wsmarowanego specyfiku w stopy wyczuwalny jest chłód. Zapach ma świeży, mentolowy.


To co najważniejsze, czyli działanie. Dla mnie absolutny hit! Największy ból (bo w sumie z nim zmagam się najbardziej) towarzyszy mi po nocy, kiedy stawiam pierwsze kroki po zejściu z łóżka, oraz podczas spacerów (i po nich także) z dzieckiem, kiedy idę dwa razy wolniej niż normalnie, co chwila się zatrzymujemy - moje stopy bardzo tego nie lubią i po takich wyjściach jestem mega wykończona. Stopy posmarowane 2 razy dziennie sprawiają, że już po pierwszym razie wstałam z łóżka nie czując bólu stóp, a spacer z dzieckiem był przyjemnością. To dla mnie priorytet, bo ten, kto wie, jak potrafią bolec stopy zrozumie, jak utrudnia to normalne funkcjonowanie. Stopy stają się lekkie, ukojone a w dodatku są fajnie nawilżone, czego nie spodziewałam się po tym balsamie. 



Nieraz zdarzyło mi się zapomnieć zabrać balsam, gdy jechałam do rodziców na weekend, i uwierzcie, czułam ogromną różnicę, gdy go nie stosowałam. Balsam kosztuje niewiele, bo 10,77zł w sklepie Naturica.pl.




Fakt otrzymania kosmetyku za darmo nie wpłynął na moją ocenę.
Kosmetyk do testów otrzymałam od firmy
 
 




8 komentarzy:

  1. na pewno wypróbuję, latem stosuję dużo tego typu kosmetyków, teraz mam z wyciągiem z kasztanowca z flosleku

    OdpowiedzUsuń
  2. za taką cenę to na pewno warto wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie się zapowiada, pewnie skuszę się prędzej czy później ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też by mi się przydał teraz w te upały..........

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie ze o nim napisalas, musze sie zaopatrzyc w niego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego kosmetyku do stóp od Bingo, a markę tę bardzo lubię, więc pewnie bym się nie zawiodła. Ciekawy, wezmę go pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.